hu de

Kiadó Iroda és Bemutatóterem

Ahhoz, hogy ügyfeleinket megnyerjük, megfelelő környezetet kell teremtenünk. Ezt leginkább saját hozzáállásunkkal, vállalkozásunk arculatával, munkatársaink szakértelmével, valamint az érdeklődő igényeihez mért, személyre szabott irodával tehetjük meg. Cégünk egyik fő célkitűzése, hogy a kiadó irodák területén belül az igényeket széles körben kielégítse. Saját üzemeltetésünkben lévő épületek egyik legnagyobb előnye, hogy sokféle szempontnak egyszerre is megfelelni tudó kiadó iroda áll ügyfeleink rendelkezésére Újpesten és Rákospalotán egyaránt. Bérlőink szabadon válogathatnak a különböző kiadó iroda típusok közül, melyek szabadon kombinálhatóak hozzácsatolt, vagy közvetlen közelségben elérhető raktár/szervizblokkokkal.

Milyen kiadó irodákat kínálunk ügyfeleink számára?

Mit érdemes még az általunk kiadó irodákkal kapcsolatban tudni?

Cégünk a versenyképes árak mellett széles körű, költséghatékony, valamint ingyenes szolgáltatásokkal teszi még vonzóbbá ajánlatait. Bérlőink számára ingyenes parkolási lehetőséget, 0-24 órás portaszolgálatot, bérelhető reklámfelületet és telefonhálózatot (analóg, IDSN) biztosítunk. Ügyfeleink és vendégeink mindenkori kényelmét 3 személylifttel, jól felszerelt tárgyalóteremmel, valamint kényelmesen berendezett vendégszobákkal garantáljuk, s a munkanapok gördülékenységéhez az épületen belül található étterem is hozzájárul. Üzemeltetőként flexibilisen alkalmazkodunk Bérlőink igényeihez, mindenkor szem előtt tartva, hogy a hosszú távú együttműködés a legkifizetődőbb.

Bővebb információért keresse fel munkatársainkat vagy kérje ajánlatunkat!

Adatvédelmi tájékoztató